About

Assalamualaikum.. Hi! Check it out!!!!! welcome to my new Blog World !Well, not exactly new, it’s still me.. In case you haven't noticed this entire website has been completely reworked and redesigned thanks to me.. :) This has been quite a learning experience, designing this site and getting it up and running. Jumping over from my old home at Blogger was a little bit scary, but it has been a lot of fun. I hope you enjoy and like it as much as I do!!! Peace! Now Let me take you for a tour of all the cool stuff (or I think it's cool anyway) Come on in and have a look around! Read more about me »

Kool Biz City

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Twitter Facebook

Subscribe via email

Salammmmmmmmm..... Permulaan Cerita

Thursday, June 18, 2009

bismillahirahmanirrahimm.....

Alhamdulillahhhh... aher nya aku dh masok dh ke alam blog.... bukan alam kuborr.. yg tuu aku blom masok gi.. korang pun blom gak... So bebalik papan kiter ke permulaan al kisah aku hari niee... aku sbenanya takde la keje sesangat d kompeni aku keje skang nie.. Jadi aku mengambel kesempatan yg bnyk nie untuk mengucapkan syukurrr pada Illahi kerana limpah dan rahmatNya aku maseh duduk di bangku nie dalam keadaan yang sihat WalAfiat...

Kepada teman2 aku yg dh ade blog masing2 tu... ucaplah tahniahh kepada aku... (cehh mcm mintak kesiann jerrr bunyinyeerr) sik ku herannnnn....

Khamis 18 Jun 2009:- Majlis Pembukaan Blog aku..
Artis Jemputan Hafizzzzzzzzzzzzzzzz....... RAzi... kwn aku.. (bukan hafiz Af)..
Untuk pengetahuan korang blog aku nie berkonsepkan santaii..... beteraskan Sarawak kreatif... dan bertunjangkan keamanan dan keselesaan.......hehee suka ati aku jerr buat ayattt......
Dalam perancangan aku nk buat one stop blog..... sumerrr nyerr ade adee jerr.... InsyaAllahh... Ameenn... doa doakan...
(AMARAN:Benda2 Yg TIDAK HALAL Tidak Dibenarkan Di dalam blog aku nieee HARAM lerr tuu)

Untuk hari nie aku buat karangan 1500 patah perkataan lebih kurang untuk tontanan umum..... sebab bahan2 jualan aku masehh dlm pemprosesan pusat.. So korang kena tunggu episod akan datang... Bahan2 bacaan akan aku salur kan dari masa ke semasa melalui saluran yang bertepatan dengan matlamat blog aku.... kerugian akan ditanggung pihak pengurusan...................

Selain dari tu, aku akan beri maklumat tentang tempat2 makan yang best2 yang aku rasa boleh menampung kapasiti yang berlebihann... yang tu aku bagitau lepas mkn malam nanti laa ekk... kalaupun esok2 jer laaa.. makanan sarawak terpemos seperti laksa sarawak, mee kolok, ikan terubok bakar (bukan teburok) etc.... hishhh laparr laa pulakkk... sedapp woooo... kek lapiss sarawakk yang secara rawak nya menjadi pilihan para pelancong asing dan bukan asing secara berasingan....

Barang-barang dari sarawak juga akan aku lampirkan secara peringkat demi peringkat.. seperti tikar sarawak, tembikar, kain batik, kain pua kumbu, dll... bnyk sbenanya.. simpan utk esok2..

Dan tidak lupa juga aku akan menerima tempahan membuat rekaan banner, name card, wedding card, company profile, back drop, dan apa 2 yang berkaitan dgn rekaan grafik berkuat kuasa skarang... tpi katalog aku maseh dalam pembikinan pada peringkat aherr.. soo paling lewat gambaran yang dpt aku bgi adalah pada bulan puasa kott.. nanti la aku pikerr... heheeeee..
promosi dirii....

aku rasa setakat ini jer laaaa perjumpaan kita utk ari nie.... esok kalau ada free kita bagi free laa... kalau nk bayar tuu aku terima gak... rezeki tuuuu.... heheee... okk laaa ekkkk....
kita jumpa lagi dalam episod 2 nanti........ Assakamualaikummm..




0 comments:

Post a Comment

PADAH JAK PAPA.. KU X HERAN!!!

Website counter