About

Assalamualaikum.. Hi! Check it out!!!!! welcome to my new Blog World !Well, not exactly new, it’s still me.. In case you haven't noticed this entire website has been completely reworked and redesigned thanks to me.. :) This has been quite a learning experience, designing this site and getting it up and running. Jumping over from my old home at Blogger was a little bit scary, but it has been a lot of fun. I hope you enjoy and like it as much as I do!!! Peace! Now Let me take you for a tour of all the cool stuff (or I think it's cool anyway) Come on in and have a look around! Read more about me »

Kool Biz City

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Twitter Facebook

Subscribe via email

Jumaat 19 Jun 2009 Promosi Diri

Friday, June 19, 2009


Assalamualaikum...

Hari kedua aku melayan blog.... aku masokkan gmbar2 projek aku yg dh siap di pamerkan di bilik pameran.. Tu baru separohh.. yang separoh lagi akan ku hidangkan untuk jamuan....... kepada model2 yg terlibat secara tidak lansong tu aku ucapkn terima kaseh laa kerana sudi utk meluangkan muka korang utk dijadikan pameran.... Ada gak aku nk berikan hadiah saguhati.. tpi sekali bajet aku larii daaa... Nanti kalau blog aku begerak maju dan mencapai wawasannya InsyaAllahh aku berikan habu- habuan... Tak janji ekkk.. kalau ada rezki bagi laaaa... kalau takde tuu aku hadiahkan doa pun... Alhamdulillah jugakkan... Peace pok!..

Ok laa kita tumpukan perhatian kita kepada episod untuk hari ini iaitu promosi diri.... heheheeee... tu yg d atas tuu aku lerrr..... model sendirian berhadd... tyme tuu aku baru jer menjejak kaki ke alam cyber... takde laaa, maksud aku untuk promosi... untuk dijadikan katalog ataupun kata org kampong aku portfolio.... moden kan orang kampong aku.. memang punn.. kampung aku tu tak jauh dari bandar.. Betol- betul berhadapan dgn segitiga emas.... seberang sungai la katakan... Ini haa.. pemandangan dari hadapan rumah aku tuuu...... huhuuu... hensem tolll....!!

Sambel2 tu boleh la pegi menjamu selera di kampong aku... Mcm2 makanan halal yang ada... kalau takpun di seberang sungai tu pun ade gak kedai makan tapi harganya korang tengok la sendiri nanti.. aku malas la nk komen2 nanti disaman plak... nayeee kitee... Tapi kalau nk melepak sampai ke pagi tu boleh laaa......... Ooww yeee nama kampong aku .... Kampong Boyan.... Rumah aku sebelah surau jerr.. kalu datang ke Sarawak tu.. jengok2 lerr rumah aku... Rumah aku bukan aku... heheee.. kitee guauu jer.. Ape laa salah nya melayan tetamukann... aku mengalu alukan kedatangan korang.. kalau nk cari rumah persinggahan tu kampong aku ada banyak.. aku bleh tolong rekomenkan.. termasok rumah aku... btol tak tipu punyeee.... Aikk pasal aku dh terkeluar tajuk aaa.. Kira promosi jugak la tu kan... tak salahhh.... maseh dalm lingkungan promosi diri..

Kalau nk ke kampong aku tu aku syorkan penggunaan Sampan "Penambang" itupun kalau korang tinggal di hotel berdekatan dgn kampong aku... "yuran perpindahan" korang kena bayar 50sen jer untuk sorang.. murah... tapikan aku kesian laaa tengok pakcik2 yang mendayung tuu.. ye laa... kebanyakan mereka tu dh berumur.. tpi maseh lagi kuat bertenaga untuk mencari rezeki.... sedangkan upah mereka mendayung tu.... ishhhhhh tak cukup laaaa.... kalau hari tu takde penumpang lansongg... haiyaaaa manyak sidihh oowww...

Huhukkkkk....... oklaaaa... aku dh masok bab aher dh nieee.... nanti laa kitee sambong.... Assalamualaikumm.....................


0 comments:

Post a Comment

PADAH JAK PAPA.. KU X HERAN!!!

Website counter