About

Assalamualaikum.. Hi! Check it out!!!!! welcome to my new Blog World !Well, not exactly new, it’s still me.. In case you haven't noticed this entire website has been completely reworked and redesigned thanks to me.. :) This has been quite a learning experience, designing this site and getting it up and running. Jumping over from my old home at Blogger was a little bit scary, but it has been a lot of fun. I hope you enjoy and like it as much as I do!!! Peace! Now Let me take you for a tour of all the cool stuff (or I think it's cool anyway) Come on in and have a look around! Read more about me »

Kool Biz City

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Featured Work

Keep in touch

RSS Feed Twitter Facebook

Subscribe via email

Heyo!! I'm Back To The Blog!

Friday, January 8, 2010

Assalamualaikum.. Kabare korang sekampong! Lama sungguh kiter tak bersua ...Sihat kerr! Aku sihat jerr walaupun dh lama dh bertapa! 1, 2, 3, 4, 5, emmm 6 bulan dh aku mengurungkan diri tanpa sebarang post... Tapi tu rekod aku pecahkan tok tahun lepas.. Kire halal jew laa ekk.. bukannya aku buat dosa pun... Tahun baru nie aku berazaman  (cantek bahasa) nak pecahkan apa-apa benda yang mudah pecah..hehhh..


Korang perasan tak perubahan pada blog aku nie? bukan aku..  walaupun aku dah banyak dah berubah dari segi berat badan tapi masih jugak bukan citer pasal perubahan aku.. nie aku nak cakap pasal blog aku. k.. mmmm.. macam-macam kaler ade ekk.. macam lampu lip lap lip lap pun ada gak rasenye. Inilah dikatakan perubahan drastik pada blog seorang remaja belia. Seh remaja ke aku nie..  huhuuuu... pasan je lebihh...

Bukan mudah nak membuat pembedahan plastik nie.. rumit tu rumit la jugak.. tu laa ambil masa 6 bulan tuhhh!! huihhhhh lamerrr nyerrrrr!!! (senanya aku baru jer buat perubahan dalam 2 minggu nie..) :) peace pok!! Ongkosnya gak payah dikeluain uangnya.. semuanya percuma gitu.. Cuma tenaga batin diperlukan.. dasat.... 


Jika korang perhatikan di sbelah kiri banyak linkking (cantek bahasa2) yang best-best bagi aku untuk korang.. banyak lagi sebenanya.. jadi korang kene sabar laa semenet ekk.. aku akan sertakan download link dari masa ke semasa ke semasang! (cantek bahasa3)  dan juga akan buat satu list ebook free untuk tetamu VVIP..  sapa tuhh?? heheh.. hanya Tuhan jew tau.. VVIP tu sendiri akan Tau juga la nanti kalu di bagitau.. tau takpe..


Disini jugak aku sertakan sait-sait (cantek bahasa4) yang boleh di percayai dari segi mutu, samy, keunggulan dan ganesannya!.. Tak caye korang cube try test sendiri.. Yang ada setakat nie aku sertakan yang terdapat di Malaysia dan luar negara yang menerima keahliannya seluruh negara..



Ok tu tok bahagian marketing!! Untuk bahagian makan and eating! aku takkan lupa.. hahaahaaaa..... Aku dh buat listing and marking!! smpai pening-pening .. Tungguuuu!! episod nya dalam Nur Kasih!! ishhh korang minat ke citer tuhh.. aku tak penah tengok punn.. nanti laa..


Aku rase nak buat pit stop kat sini dulu laa.. korang boleh laa jalankan land and survey sendiri ekk.. bukan susahpunn.... K..   jadi sampai disini saja hujah saya untuk hari ini.. sampai ketemu lagi dalam episod yang akan datang..


Peace, Kool N Harmony!!





0 comments:

Post a Comment

PADAH JAK PAPA.. KU X HERAN!!!

Website counter